OFERTA SSM
Oferim clientilor solutii adaptate si integrate in securitatea si sanatatea in munca, evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala cu punere in practica a prevederilor Legii 319 /2006 si a Normelor metodologice de aplicare ale legii, in vederea asigurarii de consultanta si servicii specializate in domeniu, prin incheierea unui contract de prestari servicii.
Dosar SSM
Documentatia SSM se intocmeste o singura data si se actualizeaza in baza contractului de servicii SSM Dosarul se intocmeste personalizat in functie de caracteristicile firmei dumneavoastra si cuprinde documentatia obligatorie completa conform legislatiei in vigoare. Continutul dosarului este urmatorul:
· Tematica de instruire introductiv generala
· Tematica de instruire la locul de munca
· Tematica de instruire periodica (12 luni)
· Instructiuni proprii SSM pe meserii sau activitati
· Plan de actiune in caz de pericol grav si imminent
· Lista de acordare de echipament de protectie
· Identificarea riscurilor pentru alegerea EIP
· Fisa postului
· Fisele individuale de instructaj pentru sanatatea, securitatea si protectia muncii
· Decizii
· Formulare:
o Fisa de magazie pentru acordarea EIP
o Teste
o Autorizari interne electricieni
| ||||||||
* pretul nu contine TVA si poate suferi mici modificari in functie de complexitatea activitatii
Evaluari de risc de accidentare
Evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala se face pe meserii si reprezinta cel mai
important document SSM al firmei dumneavoastra. In cazul unui accident de munca cauza care a produs
evenimentul trebuie sa se regaseasca printre riscurile identificate in evaluare. Acest lucru certifica faptul ca
dumneavoastra cunosteati riscul respectiv si ca ati instruit personalul referitor la cauza care a produs accidentul. Optati pentru o Evaluare de risc profesionala la pret promotional.
Obtineti reduceri pentru pachetul Dosar SSM si Evaluare de risc.
! O evaluare se taxeaza doar o singura data chiar daca sunt mai multi salariati pe acelasi tip de post de lucru
* pretul nu contine TVA si poate suferi mici modificari in functie de complexitatea activitatii
|
Coordonare de securitate Coordonarea de securitate se face in baza HG300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile. Atunci cand la realizarea lucrarilor pe santier participa mai multi antreprenori, un antreprenor si unul sau mai multi subantreprenori, beneficiarul si/sau managerul de proiect trebuie sa desemneze un coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarii.
Servicii coordonator de securitate si sanatate
|
Pret / luna (lei)
|
Activitati de constructii
|
300
|
* pretul nu contine TVA si poate suferi mici modificari in functie de complexitatea activita
Servicii SSM lunare
Prestarile de servicii include efectuarea instructajului introductiv general, prezenta la fiecare punct de lucru ,participarea la instructajele periodice, actualizarea dosarului SSM, intocmirea planurilor proprii de securitate si sanatate in munca, participarea impreuna cu angajatorul la controalele ITM, evidenta meseriilor care au nevoie de autorizare si modul de exercitare a acestora cu respectarea prevederilor de securitatea, sanatatea si protectia muncii, evidenta echipamentelor individuale de protectie , Intocmirea rapoartelor si listelor prevazute in Hotaririle Guvernului , Realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor,asistenta permanenta.
Servicii externalizate SSM
|
Pret / luna (lei)
|
Domeniu de activitate cu activitati de birou, comert etc
|
Societati cu 1 - 5 angajati – 130 lei/luna;
Societati cu 6 - 10 angajati - 150 lei/luna;
Societati cu 11 - 20 angajati – 230 lei/luna
Societati cu peste 20 angajati – 13 lei/angajat/luna
|
Domeniu de activitate cu activitati de productie,transport
|
Societati cu 1 - 5 angajati – 150 lei/luna;
Societati cu 6 - 10 angajati - 170 lei/luna;
Societati cu 11 - 20 angajati – 250 lei/luna
Societati cu peste 20 angajati – 15 lei/angajat/luna
|
* pretul nu contine TVA si poate suferi mici modificari in functie de complexitatea activitatii
Cercetarea accidentelor de munca;
Tariful pentru cercetarea unui accident de munca se negociaza in functie de complexitatea cazului, pretul de pornire este de 2000 RON.
Preturile sunt negociabile in functie de gradul de complexitate al muncii prestate si al locului de desfasurare al acesteia.
Contact
Mobil: 0745616303
E-mail: ssmdragoiconsult@yahoo.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu